W ciągu trzech kwartałów 2023 roku Toyota Motor Europe (TME) sprzedała 860 212 pojazdów. To wzrost o 6% w porównaniu z rokiem ubiegłym. Większość z nich (71%) to auta z napędami zelektryfikowanymi. Toyota stała się drugą najpopularniejszą marką samochodów osobowych w Europie.
Toyota Motor Europe (TME) potwierdziła silną pozycję w regionie. Od stycznia do września 2023 roku marka sprzedała w Europie 860 212 aut, co jest wzrostem o 6% w stosunku do tego samego okresu roku ubiegłego. Udział TME w europejskim rynku samochodów osobowych wyniósł 6,6%, a Toyota stała się drugą najpopularniejszą marką.
Wyniki koncernu w Europie napędza sprzedaż zelektryfikowanych pojazdów. W ciągu trzech kwartałów 2023 roku sprzedano 607 185 aut marki Toyota i Lexus z nisko- lub bezemisyjnymi napędami, co jest o 12% lepszym wynikiem niż w roku ubiegłym. W Europie Zachodniej, w tym w Polsce, takie samochody stanowiły 75% wszystkich sprzedanych pojazdów, w całej Europie – 71%.